Josef Ingman verkar lämna Djurgården enligt hockeyeken.
Inlägg: 2273440
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smartin: ja, djurgården har gått ut med att han lämnar
nu är det bara upp till honom om han kommer spela i modo eller inte. det har inte varit självklart innan, vet inte hur det är nu
nu är det bara upp till honom om han kommer spela i modo eller inte. det har inte varit självklart innan, vet inte hur det är nu
