Inlägg: 2273444
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Filip Sandberg bryter med TPS, hade väl varit en väldigt bra värvning för oss?
Verkar kunna lira center och är dessutom rightare.
Verkar kunna lira center och är dessutom rightare.
Sv: Silly season
{9315}: Hoppas verkligen Gradin lyckas locka hem Ingman, tror han hade passat perfekt in i våran backsida. Känns som våran backsida skulle bli en av de bästa i ligan, om inte den absolut bästa.
Hasa-Näsen
Bernhardt-Ingman
Wahlberg-Folin
Styf och Dahlrot får fightas om den sjunde backplatsen.
Hasa-Näsen
Bernhardt-Ingman
Wahlberg-Folin
Styf och Dahlrot får fightas om den sjunde backplatsen.
+ 2
nu är det bara upp till honom om han kommer spela i modo eller inte. det har inte varit självklart innan, vet inte hur det är nu