+ 3
Inlägg: 2274321
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Jag anar att det blir lite slutspelshockey "Gnethockey" från Karlins lag på Onsdag.
Ska bli intressant och se om Kristianstad kan vara spelförande lag?
😉🤔
Ska bli intressant och se om Kristianstad kan vara spelförande lag?
😉🤔
Minns när han kom till oss och satte avtryck direkt. Det fanns ett antal här på forumet från andra böcker som skrattade och kallade han för en korplirare 😁😁😁