Inlägg: 2283924
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Han ville inte kasta Modigs under bussen på något sätt och poängterade att Modigs inte direkt uttryckt sig om att han inte velat spela för MoDo.
Känslan är väl snarare att Modigs kört med öppna kort och att han nog hade kunnat slutföra säsongen här om det inte vore för Gradins ganska kompromisslösa stil.
Känslan är väl snarare att Modigs kört med öppna kort och att han nog hade kunnat slutföra säsongen här om det inte vore för Gradins ganska kompromisslösa stil.
+ 3
”Vi vill inte ha någon i Modo som inte vill vara här”