+ 3
Inlägg: 2283933
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Trilske: Det är ju det jag menade, jag tror Modigs sagt att han är överens med Lhc till nästa säsong och då har man diskuterat och kommit fram till att för Modos bästa bör han lämna redan nu.
Jag gillar att Hinken är kompromisslös, vi skall inte vara en farmarklubb till skitlag i Shl.
Jag gillar att Hinken är kompromisslös, vi skall inte vara en farmarklubb till skitlag i Shl.
+ 2
Sv: Silly season
Trilske: Det låter ju ganska dumt med tanke på att han kanske inte ens kommer hitta en ersättare.
Nä, tror många tappade suget efter det här. Synd att de inte talar klarspråk så vi sitter och är förbannade utan att veta vad som hänt.
Nä, tror många tappade suget efter det här. Synd att de inte talar klarspråk så vi sitter och är förbannade utan att veta vad som hänt.
Känslan är väl snarare att Modigs kört med öppna kort och att han nog hade kunnat slutföra säsongen här om det inte vore för Gradins ganska kompromisslösa stil.