Hasa ska tydligen vara klar för Frölunda
Inlägg: 2284422
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Filiphm: Man kan ju hoppas... Hasa är väl vår sämsta back just nu utan konkurrens...bättre att ta in vilken junior som helst istället..
Men jag är skeptisk, han har knappast nåt i SHL att göra
Men jag är skeptisk, han har knappast nåt i SHL att göra
Sv: Silly season
Filiphm:
Denna eller nästa? Gärna säger jag, niderbach kommer hit och gradin får leta en back istället.
Om det är för nästa är det inte så konstigt.
Denna eller nästa? Gärna säger jag, niderbach kommer hit och gradin får leta en back istället.
Om det är för nästa är det inte så konstigt.