Filiphm: från och med idag?
Inlägg: 2284424
Svarskommentarer
Sv: Silly season
19MoDo21: skulle nästan kunna ta gift på att det från och med nästa säsong, frölunda har ingen anledning att ta honom nu och modo har mig veterligen ingen anledning att släppa honom nu
att han skulle gå till frölunda nästa säsong har väl nästan alla kunnat gissa sig till vid det här laget :)
att han skulle gå till frölunda nästa säsong har väl nästan alla kunnat gissa sig till vid det här laget :)
+ 1
Sv: Silly season
19MoDo21:
Vet inte, delad på fb från nån som skrivit det på twitter. Så bara rykten än så länge.
Vet inte, delad på fb från nån som skrivit det på twitter. Så bara rykten än så länge.