+ 1
Inlägg: 2284440
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8879}: Med dessa nötter som sitter längst upp i både SHL och Hockeyligan vill dom väl helst att det skall vara åt det andra hållet !!
Typ att vi skall släppa spelarna Gratis året runt till skitligan SHL !!
Ja , Jag är bitter !!!
Typ att vi skall släppa spelarna Gratis året runt till skitligan SHL !!
Ja , Jag är bitter !!!
+ 1
Om ett lag vill ha en kontrakterad spelare så ska det kosta ordentligt att köpa loss.
Likt fotbollskontrakt.