+ 1
Inlägg: 2284443
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen:
Jag förstår det!
Det är inte klokt hur det är upplagt idag.
Totalt vansinne!
Vill dra på alla inblandade en fet smäll
Jag förstår det!
Det är inte klokt hur det är upplagt idag.
Totalt vansinne!
Vill dra på alla inblandade en fet smäll
Typ att vi skall släppa spelarna Gratis året runt till skitligan SHL !!
Ja , Jag är bitter !!!