Inlägg: 2284457
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Filiphm:
Med tanke på gårdagen är det väl inte så konstigt att man går ut och kommenterar när det dyker upp något nytt.
Tyder snarare att man känner av att supportrar är nervösa och stressade och lugnar dem.
Bra tycker jag!
Med tanke på gårdagen är det väl inte så konstigt att man går ut och kommenterar när det dyker upp något nytt.
Tyder snarare att man känner av att supportrar är nervösa och stressade och lugnar dem.
Bra tycker jag!
+ 6
Ja som sagt ett rykte.
Konstigt att man kommenterar ett rykte från twitter.