Filiphm: Troligtvis för att man inte vill att Hasa ska få en "shitstorm" mot sig.
Inlägg: 2284460
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: Det får han ju redan härinne allt som oftast ändå ...:)
Fan va gött innan sociala medier fanns.
När avtal gällde och om någon 'strejkade mot sitt lag' för egen vinning, så hölls det inom klubben.
Fan va gött innan sociala medier fanns.
När avtal gällde och om någon 'strejkade mot sitt lag' för egen vinning, så hölls det inom klubben.
+ 1