+ 1
Inlägg: 2287670
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Om man leker med tanken att vi klarar av att gå upp till SHL i år, hur skulle det kunna se ut nästa säsong med sponsorer, spelare etc? Kommer Modo fortfarande vara en klubb som spelare vill till, eller kommer det att vara att börja om att bygga det förtroende som klubben en gång hade🤔
Om ni undrar varför denna frågeställning så känner jag mig väldigt positiv till laget och framtiden.
Om ni undrar varför denna frågeställning så känner jag mig väldigt positiv till laget och framtiden.
+ 3
Nej postade huvudspåret tidigare idag 😛