+ 3
Inlägg: 2287715
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sven Tuta: Din fråga om sponsorer är intressant. Var har t ex Holmen tagit vägen som hade reklamen på tröjans baksida? Sponsrar de på något annat sätt eller har de helt enkelt slutat i och med att vi inte längre har någon som bor i Ö-vik kvar i styrelsen?
Sv: Silly season
Sven Tuta:
Första utmaningen ligger kanske i att behålla den stomme man har, vilket åtminstone ser bra ut änsålänge. Andra utmaningen ligger kanske i att få hit rätt spelare som kan stärka upp laget, känslan är att vi iaf har en struktur och idé att erbjuda men svårt om man går upp. Inte riktigt svar på din fråga men känner iaf att utgångsläget är bra
Första utmaningen ligger kanske i att behålla den stomme man har, vilket åtminstone ser bra ut änsålänge. Andra utmaningen ligger kanske i att få hit rätt spelare som kan stärka upp laget, känslan är att vi iaf har en struktur och idé att erbjuda men svårt om man går upp. Inte riktigt svar på din fråga men känner iaf att utgångsläget är bra
+ 2
Om ni undrar varför denna frågeställning så känner jag mig väldigt positiv till laget och framtiden.