Inlägg: 2289742
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Håller med, det var en krock. Hade köpt att de friat den även om det varit vår spelare som åkte på den.
Lite orättvist med ledning för hv, tycker BIK varit bra. Känns som bägge dessa har bättre form än oss just nu. Vi behöver nog en injektion i form av nyförvärv.
Håller med, det var en krock. Hade köpt att de friat den även om det varit vår spelare som åkte på den.
Lite orättvist med ledning för hv, tycker BIK varit bra. Känns som bägge dessa har bättre form än oss just nu. Vi behöver nog en injektion i form av nyförvärv.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tycker det är väldigt mycket HV-fokus här inne. De har tydligt allting med sig?
Tycker dock fortfarande att det inte var en utvisning.
HV-spelaren står förresten mitt framför BIks målvakt och är i målgården. Tur för HV att domarna inte ringde på den.