{5647}: Tycker det är väldigt mycket HV-fokus här inne. De har tydligt allting med sig?
Inlägg: 2289744
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Depression: Långt ifrån allt, men jag tycker att de generellt har haft överlägset mest tur med domsluten i vinter. Första utvisningen nu är korrekt, men nog tycker jag att Bertov vänder medvetet ryggen emot och spelar över sedan.
Smart så man får fem mot tre, men det är surt i munnen att se HV spela.
Smart så man får fem mot tre, men det är surt i munnen att se HV spela.