+ 2
Inlägg: 2290367
Svarskommentarer
Sv: Silly season
locken: suck, nej det är inte alls det jag säger. jag säger att världen inte kommer att gå under om modo inte värvar ELLER om modo värvar men ändå inte går upp, att modo har byggt upp en förening och en organisation som har bra möjligheter att fortsätta vara bra även nästa säsong. det är inte nu eller aldrig någonsin igen. det är allt jag säger. inget annat.
+ 7
Nästa år ska vi spela in 5 nya juniorer. Vi måste satsa NU...när vi har chansen