Frontschwein: jag tror du får läsa hela inlägget nästa gång, det är ingen som har sagt att stjärnorna kommer stanna
Inlägg: 2290347
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: Men enligt dig ska vi sitta nöjda första gången sen vi åkte ur då vi har chansen o hoppas att nästa års värvningar håller. Kanske sälja någon till! Eller hur det nu blev med Modigs.... ja jag vet att dom bröt 1 säsong när vi hade chansen av 7...
Nästa år ska vi spela in 5 nya juniorer. Vi måste satsa NU...när vi har chansen
Nästa år ska vi spela in 5 nya juniorer. Vi måste satsa NU...när vi har chansen
+ 2