Inlägg: 2298901
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
{5647}: Tycker dock att domslutet är minst sagt inkonsekventa. Den på OP är faktiskt bara löjlig.
Vad är grejen med att gnälla på Tikkanen? Okunnigt eller vad? En styrning ingen tagit och plötsligt är det hans fel.
Vad är grejen med att gnälla på Tikkanen? Okunnigt eller vad? En styrning ingen tagit och plötsligt är det hans fel.
+ 5
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
{5647}: Åter spelar vi bra första 10 för att sedan bjuda in motståndarna ganska rejält.
Tikka är verkligen ingen att förlita sig på.
Det som är mest synd är att vi helt plötsligt släpper offensiv blå hela tiden och passningarna är helt värdelösa.
Nä vi sätter oss själva i denna situation helt och hållet på egen hand.
Synd.
Tikka är verkligen ingen att förlita sig på.
Det som är mest synd är att vi helt plötsligt släpper offensiv blå hela tiden och passningarna är helt värdelösa.
Nä vi sätter oss själva i denna situation helt och hållet på egen hand.
Synd.
Tycker vi är aggressiva offensivt, men att vi inte håller ihop laget