Inlägg: 2298910
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Nu är jag här igen. Pratade nyss med SÄPO och intygade att jag bara är MoDoit. Vi måste vinna nu för helvete! Medgångsgrogg....3..2..1..
+ 1
Menar du att Tikka borde nypt den pucken??