Inlägg: 2298924
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Bad_Brett: Får dåliga vibbar just nu av det jag ser, ska vi reda ut detta tro?
Känns inte helt övertygande mot ett stukat Tingsryd.
Kämpa boys
Känns inte helt övertygande mot ett stukat Tingsryd.
Kämpa boys
+ 1
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Bad_Brett: Det är Växjö förlåt.
Just det där hade blivit mål oavsett målvakt. det är en styrning
Just det där hade blivit mål oavsett målvakt. det är en styrning
Hursomhelst gick pucken in för att han tittade på fel sida. Kan tycka att han borde nyttja sin storlek istället för att försöka se runt täckande forward.