{7639}: 13-13 i skott efter 40 minuter? Vilken fredagsunderhållning...
Inlägg: 2298946
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Bad_Brett: Modo skjuter bara om det är öppet mål, skämt åsido tycker jag det är bättre än en massa ofarliga alibi skott.
+ 1