Rytter: Tycker att det varit väldigt jämnt i båda matcherna här. Råttan har lyckats med skjuta två skott rakt på målvakten som lyckats studsa över honom och gått i ribban. Det hade kunnat vara två mål, även om det verkligen varit flyt.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2306824
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: alltså ni alla MÅSTE se den här förseelsen från inatt där Lucic typ dräper Broberg utan att åka på nåt efter det.
Samtidigt i Sverige, 6 matcher för Svenningsson..
Samtidigt i Sverige, 6 matcher för Svenningsson..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja det är jämnt, men det är ändå nått i djurgårdens spel som gör att de känns starkare, de är aggressivare i försvaret och lite mer kraft i grejerna när de går framåt. Så jag tycker det är fördel DIF spelmässigt över dessa två matcher och tror Timrå får svårt i bäst av sju om de inte fixar till försvaret. De bränner mycket energi i försvaret när DIF får långa anfall och de blir lite passiva och statiska.
Ja det är jämnt, men det är ändå nått i djurgårdens spel som gör att de känns starkare, de är aggressivare i försvaret och lite mer kraft i grejerna när de går framåt. Så jag tycker det är fördel DIF spelmässigt över dessa två matcher och tror Timrå får svårt i bäst av sju om de inte fixar till försvaret. De bränner mycket energi i försvaret när DIF får långa anfall och de blir lite passiva och statiska.