+ 1
Inlägg: 2306865
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Lucic måste vara rätt nöjd med det där kontraktet han krita på en gång i tiden.
Lucic måste vara rätt nöjd med det där kontraktet han krita på en gång i tiden.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Inte så ful som jag trodde den skulle vara, utvisning helt klart men inte så mycket mer.
Samtidigt i Sverige, 6 matcher för Svenningsson..