+ 1
Inlägg: 2310789
Svarskommentarer
Sv: Västerås-MoDo
{9315}: Gissar att matchen mot AIK blir rätt avslagen, framförallt från MoDos sida.
Sv: Västerås-MoDo
{9315}: åh va skönt med säkrad andraplats, det firar vi med en sazerac!
märkligt hur lätt vi har för Västerås i år.
märkligt hur lätt vi har för Västerås i år.
+ 2
mest spännande att se vilka lag det kan bli, jag hoppas Modo väljer ett av playinlagen som sitt motstånd