2-2 i Mora, tänk om TAIF tar det, lite skräll antar jag.
Inlägg: 2314949
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det blev Mora till slut. Jag tycker att TAIF var otroligt dåliga. Med risk för att jag få äta upp det, så hoppas jag att MoDo väljer Mora. Överkomliga resor och det är inte ett lag som skrämmer. Jag vet att andra här på forumet fruktar Mora - jag kan inte se MoDo förlora mot dom.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Hatar Mora av två orsaker
1. De har världens sämsta måljingel. Så makalöst dålig att man skäms som människa.
2. epilepsi-reklamen i hörnet
1. De har världens sämsta måljingel. Så makalöst dålig att man skäms som människa.
2. epilepsi-reklamen i hörnet
+ 1