+ 1
Inlägg: 2314952
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag utmanar dig!
Jag håller med om att Epa traktor jingeln i Smidjegrav är pinsam, men den ostämda och väldigt falska cykeltutan i västervik tar nog priset om jag får välja.
Jag håller med om att Epa traktor jingeln i Smidjegrav är pinsam, men den ostämda och väldigt falska cykeltutan i västervik tar nog priset om jag får välja.
1. De har världens sämsta måljingel. Så makalöst dålig att man skäms som människa.
2. epilepsi-reklamen i hörnet