+ 2
Inlägg: 2315231
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Gaths tårar över att vi inte valde Mora gör ju inte att valet känns sämre, direkt...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Skönt. Hoppas de är ännu mer besviken efter match 4 på onsdag.
Kik drog iväg med buss vid 23 tiden igår kväll, de är väldigt besvikna att bli vald av MoDo enligt deras lokaltidning.