Saleva: Skönt. Hoppas de är ännu mer besviken efter match 4 på onsdag.
Inlägg: 2315233
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Rahimi måste ju flytta på sig då jag går där det är sol...
Länkar:
Slagsmål Öst på stan
Slagsmål Öst på stan