+ 3
Inlägg: 2317460
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
MorganaLefaey:
Helt rätt!
Vi ska spela vårat spel. Då hänger inte Kristianstad med.
Tycker vi slarvar med rätt mycket hittills även om vi glänser till ibland.
Vi kan bättre!
Helt rätt!
Vi ska spela vårat spel. Då hänger inte Kristianstad med.
Tycker vi slarvar med rätt mycket hittills även om vi glänser till ibland.
Vi kan bättre!
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
MorganaLefaey: Helt klart. Det är förvisso svårt att spela med domare som inte har en aning om vad hockey är för sport, men MoDo måste också släppa loss. Man måste fokusera på sitt spel, för då blir det här bra.
Reportaget om KIK nyss påminner rätt mycket om sen fantastiska filmen Plötsligt i Vindslöv.
Reportaget om KIK nyss påminner rätt mycket om sen fantastiska filmen Plötsligt i Vindslöv.
+ 2
Om modo i stället för att lira deras spel väljer att spela sitt eget så är det enkelt.