Inlägg: 2317481
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
{8879}: släppa in mål några sek efter vi gör 3-0 får bara inte hända, där tappade vi förmodligen matchen
+ 1
Helt rätt!
Vi ska spela vårat spel. Då hänger inte Kristianstad med.
Tycker vi slarvar med rätt mycket hittills även om vi glänser till ibland.
Vi kan bättre!