+ 9
Inlägg: 2318770
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{5647}:
Den här förlusten var vi 100 % värda !
Ofattbart lojt uppträdande.
Dags att steppa upp nu och visa vad vi kan. Det är ju fan slutspel
Den här förlusten var vi 100 % värda !
Ofattbart lojt uppträdande.
Dags att steppa upp nu och visa vad vi kan. Det är ju fan slutspel
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{5647}: Nästa match kör vi med den energi de avslutade med, hela matchen.
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{5647}: Ja han är sämsta för tillfället. Halvskadad eller har checkat ut mentalt.
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
{5647}: Bedrövligt med en sådan inställning i ett slutspel var är det för fel på detta lag??
Skandalöst värdelös inställning idag. Vi hade kunnat förlora mot Boden faktiskt.