{5647}: Bedrövligt med en sådan inställning i ett slutspel var är det för fel på detta lag??
Inlägg: 2318785
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
DrCox: Tre dåliga matcher i rad nu, vill grabbarna ens det här? Iofs är det väl först nästa år vi tänkt gå upp...
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Jag måste säga det att om någon i detta forum har kontakt in i ledningen/laget hälsa dom att dom borde tamefan skämmas.
+ 1