Nu är Gath ute o svingar lite
Inlägg: 2322609
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
jonsson: Gath är antingen psykopat eller bara lite bakom, igår stod han och skrek på domaren efter att Sideroff crosscheckat modospelaren in i sargen, en av seriens klaraste och extremt farliga utvisningar.
Det är givet att han är något enögd men tyvärr verkar han sakna all form av självinsikt.
Det är givet att han är något enögd men tyvärr verkar han sakna all form av självinsikt.
+ 3