+ 1
Inlägg: 2322612
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Saleva: Jo jag tycker faktiskt det har varit lite filmningar från modo tyvärr.. men även nån från kik också såklart.
Jäkligt rolig kvartsfinal måste sägas! Gör inget om det blir en 7e i hägglunds bara vi vinner den såklart 😛
Jäkligt rolig kvartsfinal måste sägas! Gör inget om det blir en 7e i hägglunds bara vi vinner den såklart 😛
Håller med honom ang Vigenault, det var lite drama.