Monno: Han är en Pelle Bäckman i miniatyr, vet hur man triggar . Troligen smart som attan, gör allt för sitt lag, Jag tror vi vinner i morgon, men varför valde vi inte Västerås, ett spelande lag? Hade passat oss bättre 8 dar i veckan
Inlägg: 2323528
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
puffe: Hade vi förlorat 2 matcher mot VIK hade forumet sett likadant ut... Damn if you do, damn if you dont.
Felet i klubben går tillbaka till 2007 enligt vissa.
Felet i klubben går tillbaka till 2007 enligt vissa.
+ 1