puffe: lite smidigare resor till Västerås också
Inlägg: 2323544
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Alla är så pessimistiska över Modos förlust i fredags. Visst är det en match Modo ska vinna. Men vafan Kanada har förlorat mot Lettland förut, och Finland har förlorat mot Frankrike. Skrällar sker. Inte direkt orolig.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Så här sent på lördagnatt är jag fortfarande irriterande över att MoDo är enda laget som inte kunde avgöra på hemma plan !!
HV , BIK , Löven och Timrå gjorde det !!
Freda kväll och mycket folk och en sjukt bra stämning å vi lyckades inte 😡
HV , BIK , Löven och Timrå gjorde det !!
Freda kväll och mycket folk och en sjukt bra stämning å vi lyckades inte 😡
+ 1