+ 2
Inlägg: 2323641
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Jåkkinen: Om vi slår Kik så väljer Hv71 mellan Löven och Bik.
Hv71 har dock sagt att dom genom slutspelet kommer välja det lägst rankade laget så om dom fortsätter att göra det så blir det Hv71- Löven och då Modo - Bik
I semi.
Hv71 har dock sagt att dom genom slutspelet kommer välja det lägst rankade laget så om dom fortsätter att göra det så blir det Hv71- Löven och då Modo - Bik
I semi.
+ 1
När Modo tar steget upp kommer Modo vara första valet för många bra spelare som ni skickade uppåt från från HA.
Har dålig koll, vilka blir det i semi efter ni städat av Kik?