+ 1
Inlägg: 2323645
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo: Ojoj, snacka om heta semifinaler. En repris på Modo-löven vore nått det.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo:
Blir spännande att se om hv fortsätter enligt den devisen, Löven ser onekligen rätt giftiga ut. De lär nog fundera en och två gånger samt hoppas att Kik slår ut MoDo.
Blir spännande att se om hv fortsätter enligt den devisen, Löven ser onekligen rätt giftiga ut. De lär nog fundera en och två gånger samt hoppas att Kik slår ut MoDo.
Hv71 har dock sagt att dom genom slutspelet kommer välja det lägst rankade laget så om dom fortsätter att göra det så blir det Hv71- Löven och då Modo - Bik
I semi.