+ 5
Inlägg: 2326381
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja, det är klart att det lättare att spela bra om man slipper spela efter samma regler som övriga. Kan till exempel tänka mig att en forward som slipper tänka på offside skulle vara rätt vass.
Som du säger skulle såklart inte Rahimi ta en plats om det inte vore för hans vårdslösheter.
Som du säger skulle såklart inte Rahimi ta en plats om det inte vore för hans vårdslösheter.
+ 1
Jag antar att han får hållas, för hade han inte fått spela så fult så skulle han inte ta en plats i Löven.
Den dagen Rahimi lägger skridskorna på hyllan så kommer hockey bli en extremt farlig spelare mindre. Jag hoppas att det sker så fort som möjligt, för sådana där vårdslösa spelare fullständigt utan respekt för andra människor vill jag inte ha. En djävla idiot på isen.