+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2326438
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lycka till mot löven, kommer följa serien och hålla tummarna för er. Inte för att jag gillar Modo, men gud vad jag saknar ett riktigt jävla derby i SHL. Kör hårt!
+ 8
Som du säger skulle såklart inte Rahimi ta en plats om det inte vore för hans vårdslösheter.