+ 1
Inlägg: 2335620
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Men herregud, har du inte släppt Modigs än? Han var en sniper, men slog inte många pass till blad. Han var en vass straffskytt, men sen tog Nordin över.
Har du ingen relation till lagidrott? Man behöver inte vara polare i omklädningsrummet, men man måste jobba åt samma håll
Har du ingen relation till lagidrott? Man behöver inte vara polare i omklädningsrummet, men man måste jobba åt samma håll
+ 1
Att slå ut Kristianstad är tyvärr ingen jättebedrift och det faktum att många supportrar tycks vara nöjda med det säger en del om hur lågt ställda förväntningarna är nuförtiden.
Tyvärr hade jag rätt angående att kvalitet på isen är viktigare än att man är polare i omklädningsrummet.