+ 1
Inlägg: 2335657
Svarskommentarer
Sv: Silly season
puffe: Tråkigt för er men de e bara att komma igen o bryta ihop o lyssna på nån bra låt!! Vi hörs kompis!😇😇🇺🇦
+ 1
Sv: Silly season
puffe: Ja, du har rätt. Med Modigs i laget hade det väl blivit tvåsiffrigt ikväll.
+ 1
Har du ingen relation till lagidrott? Man behöver inte vara polare i omklädningsrummet, men man måste jobba åt samma håll