+ 2
Inlägg: 2335975
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Det som varit lite märkligt för min del är att backarna o defensiven har varit ett stort problem enligt många under säsongen, men som jag har förstått det hela så dagarna innan deadline så var det Kelleher o Marenis som MoDo försökte värva, sedan som alla vet blev det inget av det utan mannen från Lettland anslöt. Offensiv kraft med andra ord.
Varför försökte aldrig MoDo värva in andra backar ( förutom Ingman) när det flesta verkar ha sett problemet?
Varför försökte aldrig MoDo värva in andra backar ( förutom Ingman) när det flesta verkar ha sett problemet?
+ 1
Sv: Silly season
KB: Enligt KHL, så är det som sagt 2 lag som har dragit sig ur, samt är det ca 30-40 spelare som vill iväg ifrån KHL kan vara mer med.
Avvaktar SHL på en sån som Bernhardt så vågar man nog hoppas mer på att åtminstone Näsén blir kvar iaf.