+ 1
Inlägg: 2335994
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Det jag läst på detta forumet så har gnällts ganska rejält på Hasa, Ingman och Styf. Halva backupsättningen nära på.
+ 2
Tror vi talangsmässigt fortfarande är riktigt bra, men vi har några som är lite för mjuk/ung/slarvig.
Att de flesta hade noll erfarenhet av slutspel lär också ha spelat in.