Inlägg: 2337084
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vi kanske inte ska räkna bort Löven ännu. De kommer nog göra sitt bästa för att skada HV71s ledande spelare också. Andrae borta nu.
Sam och Tex för oss. Och Rahimi har gissningsvis några knätacklingar i rockärmen.
Sam och Tex för oss. Och Rahimi har gissningsvis några knätacklingar i rockärmen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Fast man vet aldrig. Hade HV71 fått in en Modigs-typ hade man åkt ut i fyra raka mot Västervik på grund av dålig stämning i omklädningsrummet.
+ 2
Här ser man ju vad pengar och bra spelare kan göra underverk i en liga där majoriteten inte klarar av att ha en spelarbudget över 12 miljoner.