+ 1
Inlägg: 2337090
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jo, ifjol Juel och en till i BIK. Sedan överfallen från Rahimi och Hellström mot Timrå. Sedan Tex och Vigenault mot MoDo. Jo, Löven skadar heller motståndare än att försöka vinna årligt.
+ 1
Sam och Tex för oss. Och Rahimi har gissningsvis några knätacklingar i rockärmen.