KB: Tänkte just, vad har mitt Östersund för målvakt som släpper in typ 1 puck per match. Isak Mantler, där ser man...
Inlägg: 2337479
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Må Östersund ta hem detta till Republikens ära!
Hudiksvall är ju Timrås B-lag, så dom vill man inte se gå upp, men vidrig avslutning mot Nybro borta.
Hudiksvall är ju Timrås B-lag, så dom vill man inte se gå upp, men vidrig avslutning mot Nybro borta.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Sitter och kikar på Aftonbladets stream. Fräsch arena och helt okej kameravinkel. 2700 på plats (max: 3000).
Skulle vara jäkligt kul med Östersund känner jag.
Skulle vara jäkligt kul med Östersund känner jag.
+ 2