+ 3
Inlägg: 2337581
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Jag hoppas också på Östersund, Nybro har möjligen inget och spela för i den sista matchen mot Östersund, då de redan kanske förlorat mot Hudiksvall, Vi får se..
För MoDos del blir det några 100 mil mindre i bussen till hösten, alltid något
Jag hoppas också på Östersund, Nybro har möjligen inget och spela för i den sista matchen mot Östersund, då de redan kanske förlorat mot Hudiksvall, Vi får se..
För MoDos del blir det några 100 mil mindre i bussen till hösten, alltid något
Hudiksvall är ju Timrås B-lag, så dom vill man inte se gå upp, men vidrig avslutning mot Nybro borta.