+ 2
Inlägg: 2347391
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9682}: Kan hålla med dig om Nubben, vad vill man få ut av honom? Kontaktnät?
Torp är en slitvarg, han gör nog mycket nytta i omklädningsrummet. Han var dock bra i slutspelet när allt gällde som mest.
Torp är en slitvarg, han gör nog mycket nytta i omklädningsrummet. Han var dock bra i slutspelet när allt gällde som mest.
+ 2
Sv: Silly season
{9682}: Nubben har lite mer av en ”åka ut i kvarten”-aura kring sig än att gå och vinna guld.
+ 5
Ta mig faan, allt kan hända nuförtiden!