+ 2
Inlägg: 2347397
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hajraj: Ni gör helt rätt som pumpar ur MegaPlånkan till topplinorna. Blir lite fundersam att ni behåller så mycket allsvenskt. TIK snålar på målvaktsposten. Kan bli avgörande. Där har BIF vaknat och kommer att rädda dem.
Torp är en slitvarg, han gör nog mycket nytta i omklädningsrummet. Han var dock bra i slutspelet när allt gällde som mest.